FORNØYD MED UKENS GJØREMÅL!

En ting er sikkert! Ingen dager er like! Men når man har masse tanker og sånn. Og hvordan man har det litt på privaten, så er ikke alt så lett hele tiden! Rett og slett vanskelig! Men jeg ELSKER selve uken! For da har jeg jobben. Hjelpe til i barnehagen 3 dager i uken, og drar på 2 samtaler! + har noen telefon samtaler. Det gjør at jeg takler ting generelt veldig mye bedre! Når jeg har en bestemt person som kjenner meg, som jeg da snakker med! Og at jeg er med fritidskontakten en gang pr uke! Og ALLE disse nevnte tingene er SÅ GULL! Det er så godt, når ting er veldig vanskelig. At den person jeg snakker med, er en SÅ stor motivasjon for meg! Har vært på jobb denne uken, og gjort husarbeid hjemme. Og i går var jeg sliten etter jobb osv! Men likevel vaska gulvene i leiligheten. Så nå ere strøkent her! Det er flott! 🙂 Virkelig fornøyd med ukens gjøremål!! Selv om det sosiale liv er enda mindre , enn ellers! Savner mer sosialt veldig!  Håper dere har det fiint! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg