FØRSTE OG ANDRE DAGEN ETTER!

I går var der første dagen etter jeg kom igjen fra barnedåp og besøk hos søster med familien <3 Så da sov jeg ekstremt lenge, for var så sliten! Men gikk en tur på dagen , også på kvelden hadde jeg besøk. Som var veldig koselig! 🙂 Så på Farmen og hadde det kjekt! 🙂 Også i dag så har jeg vært på samtale, også vært å gjort noen ærender i sentrum! Også ble jeg invitert ut med Venke og Kent Are å spise på Milano, så da ble jeg så glad, og ble med på det da! 🙂 også har jeg vaska klær, vaska bord og benken, og vaska badet. Så føler jeg har gjort en del! Og det er veldig kjekt, og føles såå braa! <3 Også i dag har jeg hentet det stjerne fatet jeg bestilte for noen dager siden! Og synes det er veldig fint! Og passer inn her! <3 Er fra Rivera Maison! 🙂 Også fiksa meg ny telefon, for den jeg hadde har batteriet blitt helt FUCKA på! Veldig fornøyd med den nye telefonen i alle fall! Så det er superkjekt! 🙂 Selv om jeg fikk helt panikk når jeg ikke hadde noen telefon nummer! Men nå har jeg heldigvis noen! 😀

Håper dere har det kjekt! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg