FØRSTE GANG EVER!

På Tirsdag var jeg med fritidskontakten, det er SÅ koselig hvert sekund! Har det virkelig så fint, morro og kjekt når jeg er med henne! Hver eneste gang! Helt fantastisk! 🙂 Og på Tirsdag fiksa vi middag, spiste sammen, spilte Rummy spill sammen! Også skulle vi lage Ostekake! Jeg gjorde alle tingene selv! Så veldig fornøyd med å klart å lage ostekake så og si på egenhand! Første gang EVER! Synes jammen den ble bra jeg, og veldig god! Eneste om man skal pirke på noe så kanskje jeg hadde i litt for lite smør, så kjeksen ikke satt så godt sammen! Men utenom det skikkelig fornøyd altså! Var skikkelig kjekt! Tenkte å dele bilde med dere! Ellers så håper jeg at dere har det fint alle sammen! <3

Blogges!

2 kommentarer
    1. Du er superflink <3 og ostekaka var veldig fin og god.
      "Det har vi aldri gjort før, så det klarer vi helt sikkert" er blitt vårt motto 🙂
      Koselig og gøy å være med deg 🙂 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg