FØSTE FOR DENNE “SESONG”

I dag har jeg vært i skogen å gått til gapahuken. Første gang jeg har gått dit dette året! Denne “sesong” liksom. Har skikkelig vondt i halsen enda (jeg har dårlige mandler, så er ikke så unormalt til meg å være da) Utenom det bedre form, heldigvis! Og ut i luft å gå tur, er bra for alt! Psyken og alt! Derfor gjorde jeg det i dag! Og første eller andre gang jeg har gått dit helt alene. Så strålende fornøyd med det! Håper dere har hatt en fin dag i finværet! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg