FREDAG DEN 13 BLE SÅNN..

I dag er nemlig Fredag den 13, tror ikke helt på at det er en ulykkesdag jeg! For aldri hendt meg noe den dagen! Men dagen i dag startet med at jeg var hos legen å tok no fastende blodprøver, og hadde ei samtale med en lege! Også etter det hjem en liten tur, også gikk jeg å kjøpte meg no mat før jeg gikk til barnehagen å hjalp til der i et par timer! Tiden flyyyr SÅ fort når jeg er der! Fordi er VIRKELIG noe jeg trives med MER enn alt! <3 Så virkelig stort!! Og etter jeg kom hjem så har jeg vaska gulvene i leiligheten, så nå er det virkelig flott her! <3 Håper dere har hatt en fin dag! <3 Ønsker alle sammen riktig god helg! Kos dere masse!

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg