GJØR NOE MED MEG!

I går var jeg på gå tur, med hun jeg er med vanligvis 1 time hver 3 uke. Gikk Bergevatnet. Var SÅ fint vær og en VELDIG fin tur! Eneste litt bløtt enkelte steder! Men det må man virkelig regne med pga det har regnet en del! Men alt i alt en så veldig fin tur MED SELSKAP, som virkelig gjør noe med meg! Så veldig glad for det! 🙂 Og i dag var det Onsdag, og jeg var i barnehagen å hjalp til. Det var SÅ fint og rett og slett helt FANTASTISK! Får ikke beskrevet det!! <33 Betyr så mye for meg og gjør noe med meg den tiden!! Håper dere har hatt fine dager!

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg