HADDE HÅPA DET HADDE VÆRT NOE FEIL!

Nå skal jeg fortelle dere.. Vært dårlig med blogging siste tiden! Har vært litt som har skjedd! Blant annet Jeg starta for 5 måneder siden å bli kvalm akutt og kaste opp, plutselig! Uten noe grunn som jeg vet.. Også skulle jeg på Gastroskopi for noen uker siden! Skulle faste i 6 timer før undersøkelsen sa de på sykehuset. Jeg fasta i 10 timer for å forhåpentligvis være sikker!! Kom på undersøkelsen og dem starta, også fikk dem ikke fullført det, pga jeg hadde mat i spiserøret likevel! Det var en SKIKKELIG  nedtur!! Men jeg sku få “rask” time på nytt! Fikk ny time etter ca 3 uker! Var der nemlig i går! Og da skulle jeg bare spise suppe (uten noe mer) (bare rennende suppe) døgnet før jeg skulle dit! Så gjorde det + et halvt døgn til. For å være sikker! Og da gikk det denne gangen! Heldigvis! 🙂 Og jeg hadde VIRKELIG håpa dem hadde funnet noe feil, så det kunne bli gjort noe med! Men det gjorde dem ikke :/ Så da blir det vell noe mer undersøkelser videre da…

Håper dere har det fint! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg