HAR SAVNET! *fler bilder*

Nå er det en stund siden jeg har skrevet innlegg her igjen. Har vært opptatt med ting jeg har drevet med og konsentrert meg om! + har ikke vært helt 100% i form. Men går nogenlunde! Og veldig glad for det! Men har seriøst savnet å skrive her inne. For var veldig godt i gang! Men nå tenkte jeg det var på tide å “slenge” ut et innlegg her inne. På slutten av denne pinse helgen! Vært på jobb de dagene jeg skulle forrige uke! Og det var SÅ koselig, som alltid! <3 Også var jeg på lavvotunet på konsert forrige helg på Steinar Engebretsen band! Det var veldig kjekt! Og koselig å treffe de jeg ofte pleier å sitte ved å snakke med de gangene jeg er på danseband musikk konserter der! Også forrige uke, på Onsdag så gikk jeg og fritidskonktakten første runde helselagstur for denne sesong sammen! Det var virkelig SÅ koselig! Har seriøst ikke ORD! Jeg gikk noen før vinteren da, men første nå etter snøen lissom. Også sammen med henne! Var virkelig så koselig, positivt og kjekt! 🙂 Også i pinsehelgen har jeg hatt besøk av kjæresten. Og vi har vært på lavvotunet på fredag, da var det tid for Anne Nørdsti konsert! Og jeg har vært SÅ fan av henne i evig mange år! Så var sånn EKSTRA kjekt å være på den konserten altså! Fikk til og med tatt nytt “fan bilde” med henne. Som var ekstra stor stas selvfølgelig! Og lørdag så var vi på Bowling osv, det var skikkelig GØYYYYY! Også Søndag, altså i går så gikk vi seriøst en helselagstur! Da var det Dokkastien, som nå kalles Pigstadrunden som stod for tur! Det var veldig koselig! Været var på topp, og var veldig koselig! Blir bare SÅ GIRA på de turene! Så lyst å gå fler og fler! Haha! Veldig koselig helg! Men gleder meg VELDIG til vanlige dager nå og ingen røde dager på en stund! Ellers veldig mange kjekke planer som står for tur fremover! Spennende tider rett og slett! Håper dere har hatt en finfin helg! <3

Blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg