HARDESTE OG TYNGSTE UKEN PÅ LENGE!

Denne uken har virkelig vært hardeste og tyngste uken på lenge!! Så mye som skjer rundt meg for tiden. At jeg blir veldig redd,bekymret, urolig, stressa, fortvilet, føler meg mer alene om ting enn på lenge! MEN jeg har klart å gjort ALLE tingene som jeg skulle ha gjort denne uken! Vært i barnehagen å hjelpa til de dagene jeg skal, vært på samtaler,vært med fritidskontaken,gjort forskjellig husarbeid, vaska klær og alt som er 🙂 Virkelig ting på stell!! 😀 Så veldig fornøyd med det! Når ting er VELDIG vanskelig!

FEM TING JEG ER TAKKNEMLIG FOR!

1. At jeg kan være i barnehagen å hjelpe til, nå og videre!

2. De gode kollegaene jeg jobber med!

3. De som er positive med meg!

4. At jeg bor i akkurat DENNE leiligheten, som jeg trives SÅ godt!

5. Fritidskontakt som er så positiv, og prioriterer jobben AMAZING!!

Håper dere har hatt ei fin uke hittil! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg