HELDIG!!

I går var jeg i barnehagen å hjalp til, en “vanlig” Onsdag! Helt fantastisk å være der! Og etter jeg var ferdig for dagen der, så henta fritidskontakten min meg på jobb! Bare det å være med henne er helt fantastisk! Er så sinnsykt glad for å ha henne! Å være med henne hver uke! <3 Etter hu henta meg så dro vi å gikk en topptur! Gjevlehaugen denne gangen! Det var veldig koseliig også- som alltid med henne! <3 SÅ en nydelig dag!! #takknemlig for det Ellers for tiden har jeg det tungt, mange følelser og tanker (mer enn vanlig) Føler meg inne i ei tung tid nå for tiden.. Men prøver å gjøre det beste jeg kan ut av det!! Håper dere har hatt en nydelig dag! <3 

 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg