HELT ÆRLIG MED DERE!

Denne tiden er alle så tydelige på en ting! At julen og sånne tider er så flott, koselig og alt med den! Men jeg er helt ærlig ikke noe glad i denne tiden! Jeg rett og slett hater det! Fordi jeg er ikke med en rekke folk! osv Men en ting. Jeg elsker å være i barnehagen den tiden jeg er der !!! <3 Og elsker å pynte til advent og jul! Alt i ett sier jeg bare! For liker pynt generelt! Så det er flott! Flere enn meg som ikke er glad i denne tiden? Juledagene og det?

Håper dere har det fint! <3

Blogges!

2 kommentarer
    1. Ja jula kan væra vanskelig den carina men hu blir ikke mye bedre av att du stenger de som virkelig er glad i deg ute og kutter kontakt helt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg