HJERTET!

I dag har jeg vært på noe jeg egentlig har grua meg til i fler uker, sånn innerst inne fler måneder! En ting jeg aldri har gjort før! Skulle på en undersøkelse på sykehus. Sykkelfest. Pga jeg har hatt ubehag ved hjertet så lenge. Jeg overdriver faktisk ikke om jeg sier ett år! Ubehag sånn innimellom, i forskjellige tidspunkt! Alt fra om man er i aktivitet, eller bare sitter rolig eller ligger! Også jeg er sånn skikkelig dårlig trent, og overvektig! Så blir fort sliten. Så var redd jeg ikke skulle klare å sykle lenge nok, sånn at de finner ut om det er mistanke om noe galt med hjertet eller ikke! De tok EKG før sykkelfesten. Den var heldigvis helt fin. Og testen viste INGEN mistanke om noe galt med hjertet heldigvis!! Veldig heldig med den! 🙂 Veldig lettet for at jeg fullførte denne greia!

Håper dere har hatt en fin Tirsdag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg