HUMOREN I DET!

I dag har jeg vært å gått Brovold stien. Var bart langt på vei til kassa, men ble en del snø etter hvert. Så gikk en del igjennom snøen. Men gikk greit. Så humoren i det! Vi var så bestemte at vi gikk helt frem, så det var skikkelig kult! Så i tur boken at det ikke hadde vært noen der på 16 dager! Det kan jeg godt forstå! Haha! Men var en veldig koselig tur, med koselig selskap! Fant til og med blåveis, for første gang i år! Det var koselig! <3

Håper dere har hatt en flott dag! 🙂 

Blogges! 

2 kommentarer
    1. Å, så fine blåveis. Det har ikke jeg sett her ennå, kun tusenvis av hvitveis. Kanskje jeg skal ta en tur senere, for jeg vet om et sted der det kanskje har kommet blåveis. Men jeg skal ikke plukke, de er finest der de står.
      God påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg