JESS, DET ER MANDAG!!

Lørdag fikk jeg besøk av venn. Det var veldig koselig! Vi gikk Dokkastien. Som til sammen ble 10 kilometer! Så fornøyd med den turen! Var veldig fin tur. Koselig selskap, været var ikke så verst! Og rett og slett en superfin tur! Og ellers slappa av, spilte spill, så skal vi danse osv! Så det var veldig koselig! Setter så pris på det! 🙂 Og i dag JESS, DET ER MANDAG!! Tid for ny uke, og barnehagen og sånn igjen! Egentlig høstferie. Men jeg er så skikkelig heldig å skal være i barnehagen som en helt vanlig uke, til og med denne uken! <3 Så hatt en strålende dag der! Og etter jeg var ferdig der; så var jeg på frisør time. Har seriøst ikke vært hos frisøren siden rett før jul! Så var litt redd jeg skulle bli kort håra pga slitt hår! Haha! Men det gikk heldigvis veldig fint, og det var ikke verst! Så veldig fornøyd, som alltid etter hun frisøren jeg går til! 🙂 Og nå ere straks på tide å fikse no “sen middag”. Ikke lenge siden jeg kom hjem så! Men skikkelig middag skar dæ bli læll! 😀

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg