Joggu er jeg heldig a!

Fredag så var jeg på jobb først, helt NYDELIG!!  ELSKER det!! <3 Også etter jeg kom hjem så ble jeg henta av Stine, og vi dro på besøk til Venke & Kent Are. Det var SÅ koselig! Dem hadde laga taco, var så godt! Og Venke er PRO på å lage deilig smoothie. Jeg har serr aldri før nå smakt smothe som jeg synes er godt. Også spilte vi spill som heter Ryktet går! Sykt gøy var det! Også så på Urbane totninger show på youtube, som er fra i år! Så SYKT fin daag! 🙂 Også Venke til og med fletta håret mitt, også kjørte meg hjem i går kveld da! Joggu er jeg heldig a! Ubskrivelig glad og takknemlig for ALT! 🙂 Håper dere har hatt ei fin helg hittil!

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg