JULAFTEN!

I dag er det Julaften da! Og har vært helt nytt! Jeg har feira julaften her alene i leiligheten! Jeg trives SÅ bra her i leiligheten her! Men føles vondt på denne tiden uansett hvordan det hadde vært! På grunn av familie situasjoner og den tiden generelt!! Men sett bort i fra DET så har det gått greit! Selv om jeg har vært litt trist i dag!! Men spist mat som jeg alltid pleier på, dessert, åpna fine gaver som jeg har fått av fineste venner og noen i familien! <3 Og pynta meg sånn jeg pleier! Så bare ikke feira med noen, eneste forskjellen kan man vell si! Håper dere har en super feiring! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg