KAN IKKE SAMMENLIGNES MED NOE!

I dag OG har det vært skikkelig varmt! Er glad i sommer jeg, men ikke altfor varmt! Så DIGGER kvelden av den grunnen da! Mandag var jeg på jobb i barnehagen, var fotografering da ! Det var koselig! Og var der på et litt annet tidspunkt enn jeg pleier ellers! Og i dag var jeg på jobb på vanlig tidspunkt som jeg pleier. Elsker jobben min! Kan virkelig ikke sammenlignes med NOE! Og i aften var jeg med fritidskontakten min. Det heller kan ikke sammenlignes med NOE! For bare DIGGER å være med henne! 🙂 Og nå blir det rolig resten av kvelden 🙂 Håper dere har hatt en nydelig Onsdag i finværet! <3 

#leggermeddettenydeligebildetfraturherikommunen <3

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg