LENGE SIDEN!

Nå er det lenge siden jeg har blogget! Men ting generelt har gått litt opp og ned av forskjellige årsaker! Men nå er jeg back again til jobb osv. Og tenkt å skrive no innlegg igjen her! Har virkelig savna det skikkelig! Men sånn ikke gjort så veldig masse spessielt da! Men har kjøpt meg en ting som er skikkelig bra! Jeg har spart ei stund, og nå for noen uker siden kjøpte jeg meg tredemølle! Og jeg er SÅ fornøyd med å ha EGEN tredemølle som jeg har spart til! Kosta litt  over 8 tusen kroner! Men helt ærlig! Vil si det var et veldig kjekt kjøp! 🙂 Og ellers så har jeg gått masse turer,gått til sammen 18 mil hittil denne måneden!  vært på et par fisketurer, og hatt det kjekt med det! 🙂 Og nå fullført første uke på jobb igjen,etter ferie + litt borte utenom det! Men veldig flott å være tilbake til de søteste ungene, og de beste voksne på avdelingen! Er skikkelig spennende tider! For nytt barnehage år har akkurat starta! Jeg ELSKER jobben min! <3 Er helt fantastisk!! Får ALDRI sagt det nok! <3 Ønsker dere ei riktig strålende helg!

Blogges!

1 kommentar
    1. Det er kult at noen blogger synes jeg 🙂 😉 kjekt med tredemølle i heimen. Håper du har fått brukt denne investeringa di da. Ha en strålende uke! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg