LENGE SIDEN!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne! Nå kom jeg på det igjen. Og har faktisk savna litt å skrive innlegg her inne! Påsken har vært siste tiden for min del! Hatt avtaler, finni på aktiviteter osv, og hatt ekstra koselig besøk, vært å spilt bowling, spilt andre spill hjemme, vært ute å gått tur, grilla ved elven og sånn! Helt fantastisk altså! Og etter påsken var egentlig skikkelig glad! For hadde sett fram til å tilbake til barnehagen osv (noe jeg elsker) Men så hadde jeg begynt å bli dårligere form. Så sjekka meg hos legen rett etter påske helgen! Så er det grunn til at jeg har eksremt vondt i halsen! For første legen sa er at her er det betent ja! Tok halsprøve og CRP. Og halsprøven slo ut, og CRP forhøyet! Så der har man svaret på det! Jeg har til vanlig “dårlige” mandler! Så pleier ofte ha litt halsvondt (fordi jeg ikke ønsker å fjerne mandlene) Men jeg sa og til legen med en gang dette her er no MER en bare ” vanlig ” haha. Har hatt så skikkelig problemer med å svelge! Så har måtte ta paracet før jeg har klart å spise et måltid med mat! Men fikk pencillin! Trodde det tok en stund før det funka! Men fikk fort NOE effekt kjente jeg! Allerede ca 2 døgn etter jeg begynte på tabletter kjente jeg hvertfall NOE bedring! Men har skikkelig vondt i halsen enda og for å si det sånn! Men heldigvis glad og takknemlig for noe bedring! Men uvæl i kroppen vært en stund også, men det var vist vanlig når jeg har Streptokokker, positiv halsprøve og fornøyet CRP! Og skikkelig slapp! Vært litt slapp nesten hele veien, men man blir slapp av de pencillin tablettene sies det, så enda godt at det er “normalt”! Livet suger virkelig nårn er syk synes jeg! Haha! Men SÅ glad det går rette veien og at dette blir BRAA! Og tilbake til jobb MANDAG! Og skikkelig glad for det! 🙂 Blir skikkelig glad om dere leser innlegget, og gjerne slenger igjen en kommentar! <3 Gjerne lyst å hørt om det er noe dere har lyst at jeg deler her videre? For lyst å kjøre på å blogge litt videre!:D

Ønsker dere en nydelig Fredag kveld! <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg