LIKE LIVVAT OG BRA LEVERT SOM ALLTID!! :-)

I går kveld var det Ekstrafest med Biffen og Streken. Har vært å hørt på dem flere ganger før! Og dem er så livvat og leverer like bra hver eneste gang! Og er så superbra musikk å høre på, og lager så SHOW! Så er bare helt superbra!! Og i går var det QUIZ før det var fest. Så var veldig mange der fra 20.30 ettersom det jeg skjønte. Jeg var der litt over 21.30. Så var med på siste del av QUIZ også var det fest etterpå med musikk med Biffen og Streken da! Og var helt fult på bordene! Og jeg spurte om å sitte ved Marthe og dem. Og var så heldig å fikk sitte der ved dem! 🙂 Også utover kvelden gikk jeg litt rundt og satte meg flere steder. Prata med noen flere og sånt! Så det var kjekt! 🙂 Håper dere har ei super helg! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg