LITT AV HVERT!

I går kveld starta det seriøst å regne skikkelig! Og det gjorde da at i dag var det super glatt! Og det er seriøst noe av det VERSTE jeg vet! Jeg som er avhenge av å gå til forskjellige steder! Jeg klarte og gå til barnehagen, som jeg skulle i dag! Selv om det var VELDIG  glatt enkelte plasser (og som det pleier, så er det verst ille glatt på veien rundt her jeg bor, og litt til! ) Men ellers så var det hvertfall strødd LITT! Men litt “gjerrige” på strøet sitt synes jeg!! Meen.. Lov å HÅPE det blir bedre! Men kom meg i tide i barnehagen, og hatt en STRÅLENDE dag der, som alltid! 🙂 Og i kveld har jeg fått ei klokke jeg har kjøpt av ei som ikke skulle ha den lengre (ei klokke jeg har ønska meg egentlig flere år, men som jeg ikke har kjøpt! (før nå) Men var super kjekt å få seg denne klokken! 🙂 Håper dere har hatt en strålende dag! <3

#fintpåhimmeleniaften

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg