LIVET SMILER!

Jepp! Livet smiler, store ting går veldig min vei nå.. Tiden i barnehagen, og DE POSITIVE tilbakemeldingene jeg fikk i går! Betyr så mye! Og jeg ELSKER den tiden jeg er der! Og tiden fremover der!! <3 Åhh, får bare ikke sagt det nok dere!! Og i går kveld var det tid for en tur i lavvon på lavvotunet! (Lenge siden sist jeg var der nå egentlig) Er alltid så koselig å være der! Og denne gangen var det Bjørns Orkester! Som jeg ikke har hørt live på noen år! Kanskje 4-6 år siden. Så var STOR stas, og en fin kveld! 🙂 Og i dag har jeg hatt besøk, det var veldig koselig! 🙂 Håper dere har ei fin helg! <3

 

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg