LYKKELIG!

I dag som det er Mandag, beste dagen i uken for min del! Ny uke, og jobb og avtaler står for tur! I dag har jeg vært i barnehagen. Det er alltid helt fantastisk! Så hatt en helt nydelig dag der! Som alltid! <3 Veldig glad og takknemlig for det! Og ellers så er formen ikke helt på topp! Begynte å bli små forkjølet forrige tirsdag! Liksom at ikke streptokokker var nok! Men bare vært litt tett og vondt i halsen siste uken! Men i helgen hatt mer vondt i halsen igjen. Selv om jeg i kveld tok siste Pencilin tablett for denne gang! Men i dag har ikke stemmen vært på topp heller! Og begynt å hoste en del! Men får bare tru det går veien og blir bra igjen snart! Selv om jeg har vært “syk” i langt over en måned nå! Rett og slett drit lei det! Heldigvis føler meg ikke “dårlig” ikke vært uvæl i kroppen ellno! #heldigviis! Ellers noe private ting som er vanskelig for tiden, men må gjøre det beste ut av det! Og veldig takknemlig for de bare menneskene, og de bare tingene jeg har i livet mitt! Og jobben er virkelig en av de største tingene! Det er 110% sikkert! <3 SÅ mye GLEDE! Føler meg virkelig SÅ lykkelig. Kjærlighetslivet, og jobben er best! <3

Håper dere har hatt en nydelig start på denne uken! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg