MED NOEN PAUSER!

I dag har jeg vaska gulvene i leiligheten her. Der er veldig flott! Jeg våkna i går, og kjente jeg begynte å bli dårlig! Men kjørte på å gikk tur og gjorde no andre ting her i heimen! Men når jeg våkna i dag følte jeg meg verre form! Har vaska leiligheten, men det var med noen små pauser! Vil virkelig ikke være dårlig form, det er det SISTE jeg vil! Men mange som er forkjøla for tiden faktisk! Ikke så rart det egentlig. For SÅ variert vær det er! Virkelig!! Så prøve å ha positive tanker, og håper det “bare” er en forkjølelse! Håpe dere har hatt en super helg! Og ønsker alle ei NYDELIG uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg