MEST BRÅ BESTEMTE TUREN PÅ LENGE!

I går var jeg på den mest brå bestemte turen på lenge! Pappa spørte meg på Mandag kveld om vi skulle stikke til Sverige i går morges! Jeg bare ja! Forberedte meg, også gikk å la meg, stod opp tidlig på morgenen. Og dro etter hvert! Var en veldig koselig tur! Kjøpte det jeg pleier å kjøpe når jeg er på Sverige turer. Nemlig Potetmos,godteri,brus,klær osv. Og kjøpte en genser jeg synes var SÅ fin. Skal vise dere den under! 🙂 Ellers går det opp og ned med enkelte ting, som det pleier.. Håper dere har hatt en fin uke hittil! <3

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg