MIN FAVORITT FRA START!

Nå har det gått mange uker av skal vi danse!! Og i kveld allerde var det tid for SEMIFINALE!!!! Og var ektremt spennende! For dommerene så virker det som Alexander har vært største favoritt fra start! Så tenkte kanskje han var den som gikk rett videre til finalen, uten å havne i danseduell! Men den som kom RETT TIL FINALEN UTEN noen danseduell i det heletatt! Det var nemlig Jørgine! Og jeg er så glad for det, for jeg synes virkelig hun er så flink! Og ja, jeg er fan av henne og sånt, men JEG synes hun har blitt så mye flinkere uke etter uke, og virkelig fortjener det! 🙂 Så skikkelig glad hun gikk videre! Også da ble det danseduell mellom Victor og Alexander. Og Alexander gikk videre til finalen! Så blir sinnsykt spennende neste Lørdag for da er det tid for finalen! Samtidlig som det er litt trist det allerede er siste sending da for denne sesongen! For er SÅ kjekt å ha noe bra å følge med på TV! Hvem heier dere på?

Ønsker alle riktig god natt! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg