#morro

I går var det endelig tid for start av “vanlige dager” igjen. Noe jeg er VELDIG GLAD FOR!! 🙂 I går var jeg på samtale, også etter det så var jeg med nye  fritidskonakten  for første gang (fra oppstart) Det var SÅ koselig, morro, positivt og alt! Vi bakte boller, med kjøkkenmaskinen jeg fortalte om tidligere, som jeg kjøpte brukt (men den er ny for meg) Brukte den da for FØRSTE GANG i går! Og den var jo så braa! 😀 Og i dag som det  er Fredag, og vanlig dag, det vil si at jeg har vært i barnehagen i dag! SÅ kjekt (som alltid) Og fra i dag, så jobber jeg en time ekstra enn jeg har pleid å gjøre på Fredager, så det er veldig kjekt! 🙂 Gleder meg SÅ til fortsettelsen på det!! <3 Håper dere har hatt en fin ferie, og fine oppstart dager etter ferie (selv om jeg vet at  sikkert noen starter over helgen)

#gledermegtilmermorro 🙂

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg