MOTIVASJON JEG FÅR!

Jeg får mye mer motivasjon til å gjøre ting når jeg har noen å snakke med / være med / ha det sosialt med og de tingene.. For innerst inne så er enkelte ting veldig vanskelig pga masse tanker som jeg har hatt i flere år.. Men får mye mer motivasjon når jeg får snakka med de jeg stoler på om ting jeg føler behov for å snakke om! Føler det er litt vanskelig å snakke med enkelte, men å snakke med enkelte andre, så går det rett og slett på skinner! Og det føles helt fantastisk! Får ikke beskrevet det engang!!!  Men over til hva jeg har gjort i dag.. I dag har jeg vært med hun jeg er med en time hver uke, vi gikk liten tur, også var hu så snill å kjørte meg på handling! Og i aften har jeg gått en liten tur til, også har jeg rett og slett vaska alle gulvene i leiligheten min! Så veldig fornøyd med dagens gjøremål! 🙂  Håper dere har hatt en super dag! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg