PÅ RETT TID!

Nå er det virkelig på rett tid! Når det blir varmere og varmere ute, og våren er kommet, og sommeren kommer snart! Derfor har jeg vært å kjøpt meg nye sko i dag! Og faktisk IKKE Salomon sko denne gangen! Ble et nytt merke! For synes de skoa så SYKT fine ut, jeg elsker blå, så sko med svart og blå er perfekt! + det viktigste av alt dem passa skikkelig bra på beina mine og var veldig gode å gå i! 🙂 Skikkelig forskjellig størrelse fra et sko merke/et par sko til et annet par sko! For i Salomon skoene mine så er det str 40 2/3 og nå i Mariell skoene mine så bruker jeg str 39! Men er virkelig så fornøyd! Så virkelig tidenes kjøp!! Har tenkt spesielt på en fantastisk person i dag også, så tankene har vært spesielt på rett kjør! i dag! Veldig glad for det! <3

Håper dere har hatt en super dag! <3

Blogges! 

2 kommentarer
    1. Så bra du har fått deg gode sko, det er viktig for deg som går så mye. God påske, Carina ,🐣 kansje vi sees på folkestien👍👍👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg