PERSONALFEST!

Fredag kveld var det ERSONALFEST med barnehagen der jeg hjelper til! Noe jeg ALDRI har vært på! Var veldig spent! I med jeg er sjenert av meg og sånn. Men var SÅ koselig! Og SÅ FANTASTISKE HVER ENESTE PERSONER!! Helt ubeskrivelig!! Spiste taco, og senere  var det 2 ting vi skulle gjøre, altså vi satt på et fint langbord! Også skulle vi si fine ting, altså ha ei samtale i noen få minutter med personen ovenfor oss, også skulle vi flytte oss videre nedeover bordet Var litt skummelt (bare fordi jeg er sjenert) Men det gikk da SÅ fint atte!! 🙂 Også etterpå.. Mange hadde sendt inn en ting “ting folk tror jeg ikke har gjort” altså at vi skal skrive hvem som har gjort hva av de tingene som var ramsa opp! Det var veldig gøy!! 😀 Var der fra kl 19 til litt over 00.30. Og tiden gikk SÅ fort! Tiden går fort i bra selskap! 🙂 Så hadde en helt FANTASTISK fin kveld med skjønneste folka! 🙂

Håper dere har det flott! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg