RUNDE 2!

Jeg var nesten frisk igjen starten av forrige uke! Sjekka det hos legen og alt! CRP var normalt og halsprøve negativ, så helt nydelig lissom. Også natt til Søndag følte jeg meg virkelig dårlig! Så Ann litt utover Søndag. Og følte meg virkelig fortsatt ikke bra! Så tok kontakt med legevakten, så da endte jeg der! Og egentlig veldig fornøyd med det. Ble sjekka der. Hadde CRP litt høyere enn normalt hvis man er frisk liksom, og den var helt okei tirsdag. Så var tydelig det var et eller annet! Også tok de halsprøve på meg og den var positiv! Så da var det Streptokokker runde 2! Fikk nye pencillin tabletter. Så begynt på det, føler meg ikke helt i form enda, men samtidig ikke like ille som på Søndag heldigvis! Så i dag har jeg vært på jobb. Og var veldig glad for det! Tok Ibux tabletter og Paracet og kjørte på, og veldig glad for det! Er ingen fan av røde dager, osv. Så var SÅ deilig å være tilbake i barnehagen etter langhelg! DET er LYKKE hvertfall! <3 Og ellers gjort husarbeid helgen som var, vaska gulvene osv selv om jeg følte meg dårlig, så veldig fornøyd med egen innsats! Også gikk en liten tur på Lørdag, det var flott! Selv om det blåste en del da! Og som sagt vært i barnehagen i dag, hatt en veldig fin dag der, som ALLTID! Jeg trives seriøst så 110% der, ELSKER JOBBEN MIN! Får seriøst ikke sagt det nok ganger! Ellers savna å skrive innlegg her inne, så får prøve å skrive litt her fremover, jeg synes det er veldig kjekt! 🙂 Håper dere har en fin kveld! Legger med bilde av fine blomster jeg har finne ute! Koselig!

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg