SÅNN BETYR MYE!

Jeg har det veldig tungt i juletider sånn alltid! Men de 3 siste årene ca har det vært hakket verre! Men små ting som betyr så ENORMT MYE! En ting har skjedd i dag, at søstera mi ringte meg i kveld! Da ble jeg veldig glaad! 😉 Og ei koselig telefon samtale tidligere på dagen i dag var det veldig bra det også! Betyr mer enn man aner!! I dag har jeg vært ute å gått tur også (i dag også) Også har jeg fargelagt en tegning i boka mi! Så det var kjekt!

Ønsker dere god kveld videre og god natt! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg