SISTE DAGENE!

Tirsdag , da var det nemlig tid for busstur til Sverige! Det var veldig kjekk tur! 🙂 Kjøpte det jeg pleier når jeg er i Sverige. Godteri,brus og no klær! Denne gangen ble det 2 gensere. Og veldig fornøyd med dem! 🙂 Og i går var jeg i barnehagen å hjelpa til et par timer, det var SÅ kjekt! Som ALLTID!! <3 Også etter jeg var ferdig der så var jeg med fritidskontakten. Vi gikk en tur sammen! Brovoldstien. Så ble nytt stempel i heftet! Og en veldig fin tur! 🙂 Selv om jeg klarte å skli, så jeg lå rett ut på ryggen! Gikk heldigvis greit, selv om det var vondt der og da! Håper dere har hatt fine dager! <3

 

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg