SISTE DAGENE!

Nå tenkte jeg å ha ett innlegg om de siste dagene, hva jeg har gjort! 😀 Onsdag var jeg først i barnehagen, ELSKER DET!! Og etter det så dro fritidskontakten og jeg på IKEA, jeg har ikke vært der på fleer år! Så det var ekstra kjekt! Også dro vi på MAX å spiste. Det var SYKT godt! Så dagen gikk i ett! OG for en NYDELIG dag! <3 Kjøpte en kjele, et service og et  NYDELIG sengesett! Og i går var det kristihimmelfartsdag! Da gikk jeg en tur, også gjorde litt småting i heimen! Og la meg forholdsvis tidlig (til meg å være) også stod opp i “normal” tid. grytidlig til meg å være! Haha! Men skulle dra å ta fastende blodprøver! Det er like spennende hver gang! Og etterpå var det tid for BARNEHAGEN igjen! WOHOOO! Og hatt en nydelig tid der! <3 Også når jeg kom hjem så vaska jeg på badet, også har jeg vaska alle gulvene i leiligheten! Så det er NYDELIG! Så vil si jeg har vært bra flink og effektiv i dag! Fornøyd med det! Men tanker og bekymringer, som aldri vil gi slipp, DET tar på! Men jeg gjør det beste jeg kan !! Ønsker alle ei nydelig helg! <3

(ser ut som det er forskjellig farge på service, men er ikke det assa)

 

Blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg