SISTE DAGENE!

Siste dagene har jeg drevet med litt forskjellig. Vært på Gjøvik en tur, også har jeg gått en del turer. Fritidskontakten min og jeg gikk Brovoldstien på Onsdag, det var veldig kjekt! 🙂 Også har jeg gått turer selv hver dag ellers siste dagene! I går vaska jeg gulvene i leiligheten og virkelig ting på stell ! 🙂 Vært mere alene siste tiden enn på flere år! Men må gjøre det beste ut av det selv! Skal aldri stå noe sted at jeg ga opp!!! Legger med noen bilder fra de siste dagene under! <3

 

Håper dere har det finfint! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg