SISTE TIDEN!

Det har vært stille her siste tiden! Det er fordi jeg har prioritert litt andre ting istedenfor bloggen! Og vært et par runder med forkjørelse siste tiden også! Og da vært nesten bare hjemme til jeg er frisk som er anbefalt! Ellers er det  ikke lett å være litt annerledes, og veldig lenge følt meg skikkelig alene, på de fleste måter! Og det er ganske tungt! Får bare ikke beskrevet det… Men en ting er 110% sikkert! Og det er at jobben min er det BESTE jeg har! <3 Veldig glad og takknemlig for det! 🙂

Håper dere har hatt en fin start på uken! <3

Blogges!

2 kommentarer
    1. Hei! Du virker som ei skikkelig godjente 🙂 😉 jeg synes du er flink til å beskrive jeg…..å føle seg aleine er ikke noe ålreit….jeg kjenner meg igjen i det. Jeg har venner, men savner oftere selskap. Pandemien har jo påvirka det sosiale livet mitt selvfølgelig. Jeg bruker nesten ikke sosiale medier, bare Facebook av og til. Du er flink til å skape deg ditt eget hjem, det skal du ha. Bra du har en jobb du elsker. Jeg er også litt annerledes.
      Ha en nydelig start på uka <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg