SOM DERE VET!

Som dere vet så er det en helt annen tid blitt nå.. På grunn av detta corona viruset som også har kommet til Norge for ett par uker siden, (snart 3 uker siden) Og masse ting da har blitt stengt! Barnehager, skoler, enkelte butikker, restauranter, og så lite som mulig skal man gå ut på osv.. Det kjennes denne tilstanden.. Ikke hatt det så vanskelig som jeg har det nå, på veldig lenge… På flere måter! Av flere grunner!! Men svært få som forstår det! Men det for så være… Men i går så vaska jeg leiligheten, så ser veldig fint ut her nå. Så det er kjekt! Også ellers har tiden gått med til å sove, og gå masse turer! Og i dag fant jeg aller første blomstene for dette året! Det var koselig! 🙂 Håper dere har det greit! <3

Blir glad om dere legger igjen en kommentar! <3

Blogges!

1 kommentar
    1. Hei. Jeg føler med deg akkurat her <3 har hatt det veldig tøft under pandemien jeg og. Har laga podkast og noe musikk faktisk som ligger ute på SoundCloud(MC PieceRich) og YouTube(FridaZzy) hvis du er interessert 😉 fine bilder må jeg si. Håper det går bedre nå. Jeg har ikke lest så mye av bloggen din ennå. Varm hilsen fra en Oslo-gutt som delvis er oppvokst på Hadeland.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg