STOPP OPP LITT, OG…

Når ting går litt sånn ikke fult så bra, så må man virkelig gjøre noe som jeg har gjort siste tiden! Stoppe opp litt! Og prioritere MEST de tingene som gir mest GLEDE og ting for meg som er forutsigbart og stabilt er veldig viktig! Så å være i barnehagen å hjelpe til den tiden jeg skal, som er så UBESKRIVELIG STOR GLEDE! Også være med fritidskontakten, som og er SÅ stor GLEDE og betyr mye for meg! Og de samtalene jeg har med enkelte profesjonelle folk… Og før tok jeg en uke  om gangen, og nå tar jeg en TIME om gangen.. Og håper ting går litt bedre på privaten snart, kort fortalt! Men de tingene som nevnt ovenfor er VIRKELIG 110% altså, og helt UBESKRIVELIG!! Jeg er evig glad og takknemlig for det!! <3

Ønsker alle sammen ei riktig god helg! Og ta vare på hverandre! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg