STØRSTE SMILET PÅ LENGE!!!

I dag kom virkelig det største smilet på lenge! Da jeg fikk positiv nyhet! Egentlig går kontrakten min i barnehagen ut om noen uker! Men positive nyheten er at jeg skal være der et barnehageår til! Det er helt ubeskrivelig!! Ble så sinnsykt GLAD! Når jeg fikk denne beskjeden! For det gjør virkelig noe med meg! Når andre ting går i mot meg.. Så fantastiske kollegaer og sjef!! <3 Og i dag har jeg fått meg stjerne som jeg har hengt opp utenfor døra! 🙂

Håper dere har hatt en fin start på uken! <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg