STORT!

Først på Tirsdag så var en av de jeg går tur med og jeg på topptur! Da var det Vangsjøknatten!  Har gått den sammen 2 eller 3 år på rad! Så det er mega kult! 🙂 Var en veldig fin tur! Men været var ikke helt på topp! Men likevel ikke så ille som det var spådd! Men bløt på bena ble man! Men ellers.. helt nydelig tur! Og tirsdag på aften så fikk jeg storfint besøk! <3 Søstera mi med familie. Første gangen jeg har møtt minste tanteungen min. Som er rett over 2 måneder gammel jente! Det var SÅ STORT! Også HOLDE henne også!! Æææh, det er SÅ STORT!! Jeg ELSKER så barn! Ellers ting på privaten som skjer! Veldig tungt og vanskelig, men tar en dag om gangen! Og håper ting går braa.. Og de positive tingene, og positive folkene er så GULL! <3 Håper dere har ei nydelig hælj! 🙂

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg