TESTVINNER!

Denne uken har gått litt opp og ned med ting.. Sånn livet er! Men virkelig hatt det SÅ BRA med de daglige tingene! ELSKER det!! Timene jeg er i barnehagen, jeg blir SÅ glaad! 🙂 Vært på samtale i går, og var med fritidskontakten. Vi bakte Rundstykker! Dem ble veldig gode! Jeg er bare ikke noe flink til å rulle rundstykker. Men smaken var fantastisk! 🙂 Og ellers så har jeg kjøpt meg de FLOTTE broddene, så virkelig nå stopper det ikke med gå turer på holka!! 😀 De broddene er faktisk testvinner! Så flott det!

 

Håper dere har hatt ei fin uke! <3 Ukedagene er jo slutt for denne uken! Ser SÅ frem til ny ukee!!! <3

 

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg