TIL TROSS!

Siste uken har vært veldig spesiell. Ene jeg skulle være med er syk, og andre har ferie og skal slutte i jobben og sånn! Og enkelte har jeg bra kontakt/forhold til og så er det dårlig og negative kommentarer og sånn.. Noe som jeg tar meg ekstra nær av i med det er personen det er! Men ellers skjedd en del koselige ting! Og glad for det! <3 Glad i mine nærmeste!! <3 Ellers så har jeg vaska leiligheten i dag, og gått fin tur på 6 kilometer! 🙂 Veldig fornøyd med det! Til tross! 😀 Men er SÅ glatt enkelte steder, og jeg klarte å dette på isen og få ett skrubbsår, svidde no skikkelig!! Forstår aldri hvorfor kommunen aldri strør, men går vell til en person brekker noe og saksøker hele greia!

Håper dere har hatt en super dag! <3 Og ønsker dere alle ei riktig god helg! <3 

Blogges! 

4 kommentarer
    1. Snø? Her er snøklokker, krokus, rakler på hasselbusker. Niks snø.
      Men litt kaldere igjen, for det ble minusgrader.
      Er det glatt, så bruk brodder. Da tryner du ikke. 🙂 Man får ikke noe ut av å saksøke kommunen pga glatta. Det er visst kun privatpersoner som kan saksøkes av kommunen for manglende strøing, isfjerning, etc. Tilogmed om det er på kommunale fortau foran en privateid bygård…kommunen har liksom aldri noe ansvar.

    2. Du er så flink, Carina👏👏👏 trimmer, vasker, baker og besøker mor. Detta greier du om det blir litt nye folk omkring. Stå på👍💪💪💪💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg