TREKT UT!

Jeg har tidligere i sommer vært å gått Odnesberget! En tur jeg lenge har hatt lyst å gå, men gjelder å få med noen! Også kom tiden for å gå der, og jeg har gått der bare en gang i hele mitt liv! Men det var en veldig fin tur! 🙂 og skrev navnet mitt i sånne turbøker der! Også var det trekning. Og til sammen var det 800 folk som hadde skrevet seg inn. Og jeg var blandt de 10 som ble trekt ut! Det var stor stas! Og i går fikk jeg gaven!

Har dere vært på noen fine turer i skogen?

Blogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg