TRODDE DET VAR NOK!

Denne helgen har jeg hatt besøk. Fra jeg kom hjem fra jobb Fredag, til nå i kveld! Det har vært veldig hyggelig! Stor glede! Grilla på Fredag kveld! Har spilt spill (noe jeg virkelig bare DIGGER å gjøre, som er SÅ koselig!) Også har vi gått en tur ved Mjøsa! Også vært på Peppes pizza å spist middag sammen! Og jammen overrasket han med en tur på Bowling med det samme også! Det var SÅ GØY! Så for en dag, og for en flott helg! Eneste i dag har jeg fått influensa “symptomer” Verker i kroppen og sånn! Trodde det var nok med 2 runder med streptokokker! Men tydeligvis ikke! Når jeg fikk disse symptomene i dag, så får det bare bli å ta det rolig! For virkelig ikke helt i form når kroppen serriøst verker! Da blir det ikke gå turer eller jobb i morgen dessverre! Men må gjøre alt jeg kan for å bli bedre nå! Håper dere har hatt ei super helg! <3 

 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg