UBESKRIVELIG TAKKNEMLIG!

For en NYDELIG dag! Jeg har gledet meg veldig til i dag! For jeg sku besøke Kine m/ fam. Og jeg er SÅ GLAD og TAKKNNEMLIG for å være med dem! Har ikke ord! <3 Sett på ungene hoppe på trampoline,gått tur sammen til skolen på lekeplassen, også hadde hun laga verdens beste middag, nemlig fiskeboller m/hvit saus, raspa gulrøtter og poteter! Sykt godt! Og nydelig kake til dessert! Og de aller mest positive, snilleste, og grommeste personene jeg vet om! <3 Håper dere har hatt en fin dag! 🙂

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg