UKEN SOM GIKK #103

 

Ukens høydepunkt 

  1. Da jeg ble invitert med ut å spise sammen med Venke og Kent Are, var SÅ koselig! <3
    2. Hatt koselig besøk <3

Ukens irritasjonsmoment 

Ingenting nevnt, ingenting glemt!

Ukens opptur

Da jeg var med fritidskontakten min å vi bakte fastelavensboller, gikk tur og hadde det kjekt! <3

Ukens innkjøp 

Fiksa meg ny telefon denne uken 🙂

Og denne stjernen som jeg fikk i posten tidlig i uken! <3

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse turer denne uken, mye fint vær! Bare vært mye glatt (nå glatt under snøen)

Ukens mat opplevelse 

Pølsegryte m/ ris

Ukens sang 

Bare afterski (feat lazz)

Ukens serie 

Farmen kjendis og Sophie Elises verden! 🙂

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle sammen ei ny strålende uke! <3

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg