UKEN SOM GIKK #107

Ukens høydepunkt 

Hatt koselig overnattingsbesøk <3

Var i lavvon å hørte på Biffen & Streken på Fredag! Bra liv fra start til slutt, og bare helt SUPERBRA!! Som alltid når dem spiller!! <33

Da jeg var med fritidskontakten min på Tirsdag, var så koselig, som alltid! 🙂 Vi gikk tur, også hjalp hu meg å sy sammen litt på lappe teppet jeg driver å lager, også lærte hu meg det på nytt, så nå kan jeg det, og sydd på veldig mange selv, så veldig gøøy det!! 😀 <3

Ukens irritasjonsmoment 

Ingenting nevnt, ingenting glemt!

Ukens opptur

Samtaler Mandag og Fredag! Føles veldig bra!

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken faktisk! 😀

Ukens mat opplevelse 

Løvstek m/ pommes frittes, var skikkelig godt! 🙂

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse fine turer som alltid! Og nå ekstra fint, i med det er mye fint vær og mye bart på fortauene og veiene! HELT FANTASTISK!! <3

Ukens sang 

Biffen og Streken – Skål for alle venner! Den ble filmet i lavvon Fredag! Den har akkurat kommet ut! Var sykt bra og fin sang! 🙂

Ukens serie 

Selvfølgelig Paradise hotel <3 Og glemte å se Sophie Elises verden i reprisen i går, men men! Får se det neste uke! 🙂

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle ny strålende uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg