UKEN SOM GIKK#100

Ukens høydepunkt 

Da jeg hadde besøk av Per-Egil Lørdag, vi gikk 2 turer, og var ute å spiste mat sammen! SÅ koselig! <3

Da jeg var med fritidskontakten min på Torsdag, og vi bakte Rundstykker og hadde det SÅ koselig! <3

At jeg fikk verdens fineste gave av Venke,Kent Are og Stine. Marius genser <3

Ukens irritasjonsmoment 

At EN person, ALDRI kan forstå!!! ://

Ukens opptur 

Samtale på Fredag! Gjorde uka lettere for meg!! SÅ glad for det! <3 Selv om ting aldri blir 100%….

Ukens mat opplevelse 

Medisterkaker med brun saus og poteter, og dessert (en dessert jeg ikke har spist på flere år) Var ekstra godt! Nemlig Sjokolademousse <33

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse fine turer denne uken-som alltid! Men masse snø å gå i hele uken nesten. Blir sjelden brøyta (hvertfall de fleste steder som jeg har gått) Håper denna snøen kan slutte snart! Haha!

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken faktisk! 🙂

Ukens sang 

Komplisert-Cir.Cuz

Ukens serie 

Kjendis Farmen selvfølgelig! Så kjekt å se påå! 😀

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle ei ny strålende uke! <3 

Blogges! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg