UKEN SOM GIKK#101

Ukens høydepunkt 

Hatt koselig besøk i går! 🙂 Og da jeg var med fritidskontakten min på Onsdag. Var så koselig! Som alltid! 🙂 <3 Hun hjalp meg å fikse øyenbrynene mine, hun er SÅ MESTER på det. Så evig glad og takknemlig for at hun hjelper meg med det! <3 Også bakte vi rundstykker igjen og hadde det så kjekt, gikk til og med en liten tur sammen også! 🙂

Ukens irritasjonsmoment

Ikke noe nytt, ingenting nevnt, ingenting glemt! 🙂

Ukens opptur 

Da jeg var med hun jeg er med en time hver uke! ÆÆH! var så koselig! Snakker om alt og ingenting. Og gikk en finfin tur <3

Ukens innkjøp

Kjøpte 2 mascaraer på 70 % på Fredag! Tidenes kjøp! 😀

Ukens mat opplevelse 

Pannekaker, i koselig selskap! 🙂

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse flotte turer som alltid! Men vært EKSTRA STAS, nå som det har vært og ER så mildt! <3

Ukens sang 

Trumpsta-djuro remix

Ukens serie 

Selvfølgelig Sophie Elises verden, og Farmen kjendis! Så kjekt, og SÅ koselig å følge med påå! <3 Love that!

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle sammen ei ny strålende uke videre! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg