UKEN SOM GIKK#105

Ukens høydepunkt 

Da jeg hadde besøk Torsdag, var superkoselig <3 Som alltid!

Da jeg hadde besøk av Per-Egil i går, var superkoselig, som alltid! <3

Ukens irritasjonsmoment 

Ingenting nevnt, ingenting glemt!!

Ukens opptur 

Samtale Mandag og Torsdag! Gjorde uken lettere for meg! Så veldig glad for deet! 🙂

Ukens innkjøp

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken faktisk! Slett ikke verst! Tommel opp for det!

Ukens mat opplevelse 

Chesburgere med pommes frittes med koselig selskap i går, var helt superkoselig! 🙂

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse turer, som alltid! Men de fineste turene var da jeg gikk nede ved elven med hun jeg er med en time hver uke. det var super kjekt! Også i går var det også ekstra kjekt da Per-Egil og jeg gikk 2 turer sammen! Koselig med selskap på gå turer! Selv om det er ikke veldig mange som er så ivrig på det! Haha!

Ukens sang 

Meir av det gode-Rotlaus

Ukens serie 

Paradise hotel-endelig starta NY sesong!! ÆÆH! Er så kjekt å se pååå! 🙂 Også selvfølgelig Sophie Elises verden- digger det også, like myee! 🙂 <33

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle sammen ei ny strålende uke! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg